Duktiga jag :D

God eftermiddag.

Första dagen på jobbet efter att jag satt igång på riktigt. Blev, precis som jag misstänkte att det skulle bli, en utmaning att spendera 8 timmar brevid godis utan att äta. Har dockl inte ätit en enda bit och har fokuserat på annat ist! Och om jag får poängtera och vara lite skrytsam så bjuder kudnerna på godis på lördagar så jag har suttit med ett halvkilo godis precis öppet framför näsan under större delar av dagen.

Också gårdagen bjöd på utmaningar. Precis som jag skrev i gårdagens inlägg så var jag nojjig inför första fredagen utan läsk och det slutade faktisk med att jag tjatade till mig en cocoacola. Väl när vi hade den hemma så slutade det med att jag inte drack någon läsk till maten utan siktade in mig på vatten ist. Var stolt över mig själv och unnade mig ett halv glas läsk senare på kvällen. Jag tror mycket av det där är psykologiskt. Att jag bara måste ha socker och läsk hemma utifall.... för när jag väl har sockret hemma så har jag inte lika stort behov av det! Konstigt det där..

Nu däremot ska jag åka hemmåt efter en lång men rätt trevlig dag på jobbet!
Vi hörs av imorgon, då är det dags för mätning och vägning igen ;)

Kramar Lisette


Kommentarer
Postat av: Lillen

Du är duktig du gumman. <3

2010-10-16 @ 15:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0