Feels good

God eftermiddag :) Dagens träningspass avkarat. Idag var motivationen inte alls hög och det tog emot massor, men jag tvingade mig och nu sitter jag här! Supernöjd och helt slut efter ett kanonpass :) Känner mig som en jag vet inte vad när jag hoppar omkring och försöker vicka på höfterna och köra magdans hihi ;) Idag var det cardioparty som är ett 45 minuters pass fyllt av stenhård träning utan pauser. Klarade det utan att sätta paus idag *stolt* Nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa lite tror jag. En annas sak, berättade ju att jag avslutar varje tränig med sex stycken arm/skuldra/rygg övningar. Kom på att jag kanske inte ska köra för hårt med det, vill ju inte få biffarmar ;) Har bestämt mig för att köra detta 3ggr/vecka tillsvidare! Ha det bra! Kramar Lisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0