Fredag :)

Oj vilket fint väder det var ute idag :) Tror bestämt att jag ska snöra på mig mina båtskor och ge mig ut i den härliga höstsolen! På schemat idag annars så står det städning och träning. Har lite att fixa lite inför kvällen tillsammans med min älskade. Kommer att kännas lite skumt att sitta en fredag och lördag utan läsk. Godiset är sak samma, där har jag frukt och morötter till hands, men ingen läsk.. hmm :/ Men det ska väl gå :)
    Träningen idag blir ett dubbelpass zumba express. Det är verkligen jätteskoj och man svettas som en liten gris :P Det känns i kroppen efter ett pass och jag mår så bra och blir så glad :) Kan knappt vänta på att det ska visa resultat :D


Trevlig helg på er alla!
Lisette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0