Nya tag!

Det kräver rätt mycket energi och envishet för att verkligen bryta sig loss från gamla vanor.. Jag menar, chokaden i skafferiet är ju så god, eller pizza är faktiskt liite nyttigt - my ass heller! Det är små djävular som inte gör annat än att förstöra för en som tränar och vill gå ner i vikt. Så jag slängde skiten! haha
    Från och med förra måndagen tränar jag numera Zumba efter ett speciellt program. Jag äter tre mål mat om dagen samt ett mellanmål. Godis och läsk är helt struket ( Den enda gången jag unnar mig läsk är när jag jobbar, men då inte såna kopiösa mängder som det var förut). Ingen alkohol eller snabbmat på en månad MINST och där har ni det. Mitt nya liv :) Börjar faktisk hända grejer rätt så fort när man väl kommer igång, inte kanske att man når målvikten på en vecka men jag har blivit piggare :)
   En annan sak som är är en push för mig är att jag nu går ut med en blogg där jag skriver om min vikt, hur jag mår och hur jag vill hitta tillbaka till mitt smala jag igen. Det är ingen enkel sak att bara slänga ut det rätt framför näsan på folk - men det pushar mig att fortsätta och visa er att jag kan!!


Vikt och mått - 101010

Höger arm: 36cm
Vänster arm: 36cm
Byst: 114cm
Midja: 98cm
Mage: 120cm
Stuss:120cm
Höger lår: 71cm
Vänster lår: 71cm

Vikt: 105kg (!!!!)
Målvikt: 75kg 

Tränar Zumba 5ggr/vecka och mäter samt väger mig varje söndag!


It's a loooong way to go but i'll make it!!
Följ med mig i min väg mot målvikten och ett sundare liv!!


Kommentarer
Postat av: Carro Johansson

Heja heja Lis! :)

2010-10-14 @ 16:21:27
Postat av: Lillen

Jag vet att du klarar det. Hejar på dig. Älskar dig.

Puss puss <3

2010-10-15 @ 11:36:24
Postat av: Lalla

You go girl :)

2010-10-16 @ 14:28:25
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0