Uppdatering

Halloo.
Har ju inte blogga på ett par dagar som ni märkt, detta eftersom vår dator hemma bestämde sig för att inte riktigt fungera som vi ville att den skulle. Efter lite uppdateringar så sköter den sig nu bättre och jag kan uppdatera vardagen med tränig och sockerfrihet ;)
    I söndags så utlovades det vikt och mått som kommer att komma i det här inlägget. Jämförelse kan ske genom att läsa förra söndagens inlägg!

Mått:
H: arm: 36cm
V: arm: 36cm
Byst: 112cm
Midja: 98cm
Mage: 119cm
Stuss: 119cm
H. lår: 70cm
V. lår: 70cm

Vikt: 104kg

Som ni ser så börjar det sakta men säkert hända saker, ett par cm här och där och kilona lättar :)


För övrigt så har jag den här veckan (igår) startat ett nytt träningsprogram med mitt älskade Zumba. Programmet är upplagt på tio dagar och är något hårdare en vanlig träning. Det är mer effektivt och man bränner mer och snabbare. Har provat två dagar nu och det är tufft, jäääkligt tufft. Men kul så innibomben! Efter avslutat pass kör jag också ett mindre pass för bara armarna med ett sånt där gummiband med handtag på sidorna. Där kör jag sex stycken övningar för skuldra, rygg och armar!
    I matväg är jag duktig och dricker väldigt lite läsk samt äter inget godis alls. Tog några (observera NÅGRA) bitar lösgodis i lördags. Annars är det morötter och frukt och vatten som gäller :)
Känner mig pigg och glad och kör stenhårt. Jag ska bli SMAL :D

Kramar Lisette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0